Натисніть Enter для пошуку

Preloader
Офіційний сайт
Міністерство культури та інформаційної політики України

Наказ №58-од

від „ 12 ” жовтня 2020 року                                                              58-од

 

Про організацію протиепідемічних заходів

в Інтернаті Київського державного

хореографічного училища на період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної

хвороби (СОVID-19)

 

 

Зважаючи на загрозу погіршення епідеміологічної ситуації в Україні, з метою запобігання поширення коронавірусу СОVID-19 серед працівників та учнів/студентів, які проживають в Інтернаті Київського державного хореографічного училища (далі – Училище) та відповідно до положень Закону України Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року
№ 641
Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, постанови Головного державного санітарного лікаря України від 04 серпня
2020 року № 48
„Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у гуртожитках в період карантину в зв’язку
з поширенням коронавірусної хвороби (
СОVID-19),  –

 

 

НАКАЗУЮ:

 

         1. Працівникам Інтернату: коменданту Лисак В.А; старшому вихователю Гудим К.Е.; лікарю-педіатру Сотніченко О.О. вживати на період карантину наступні протиепідемічні заходи в межах своєї компетенції:

         проводити щоденний температурний скринінг безконтактним методом усім працівникам Інтернату перед початком їх роботи та особам, які проживають в Інтернаті;

         не допускати до виконання обов’язків працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 оС або ознаки респіраторних захворювань;

         ізолювати осіб, які проживають в Інтернаті при виявленні у них температури тіла понад 37,2 оС або ознаки респіраторних захворювань в ізоляторі до отримання консультації медичного працівника;

         контролювати використання учнями/студентами засобів індивідуального захисту в місцях загального користування при переміщенні приміщеннями Інтернату (поза кімнатою);

         обмежити масові збори в закритих приміщеннях Інтернату учнів/студентів, працівників Училища;

         2. Заступнику директора з адміністративно-господарської роботи Соколову О.М. та завідувачу господарства Сушко З.В. вживати на період карантину наступні протиепідемічні заходи в межах своєї компетенції:

         на вході до Інтернату або окремих його приміщень розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19;

         організувати на вході до Інтернату місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілового спирту та понад 70% для етилового спирту;

         розмістити вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, вказівник тощо);

         забезпечити: наявність щонайменше п’ятиденного запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками Інтернату (респіратори або медичні маски, в тому числі саморобні, захисті рукавички); постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах загального користування; щоденне (двічі на день) вологе прибирання місць скупчень проживаючих; дезінфекцію поверхонь з якими контактують особи (столи, стільці, ручки дверей, роздягальні, сходи, перила тощо); централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери/урни з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією; розміщення додаткових контейнерів/урн для засобів індивідуального захисту, паперових серветок в місцях загального користування (холах, коридорах тощо); контроль за використанням засобів індивідуального захисту учнями/студентами, працівниками Училища в місцях загального користування та при переміщенні приміщеннями Інтернату; нанесення відповідного тимчасового маркування в місцях потенційного скупчення осіб, які проживають в Інтернаті, для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 метри; постійний та якісний доступ через Wi-Fi мережі Інтернету з метою застосування онлайн-технологій для забезпечення освітнього процесу.

         3. Працівникам Інтернату: використовувати засоби індивідуального захисту; регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу на 3 години; утримуватися від контакту з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань; самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

         4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи, заступнику директора з адміністративно-господарської роботи, завідувачу господарства, коменданту, старшому викладачу та лікарю-педіатру Інтернату в термін
до 17 жовтня 2020 року подати директору Училища інформацію (звіт) про виконання зазначених вищих протиепідемічних заходів, а також пропозиції щодо алгоритму дій у разі виявлення випадків коронавірусної хвороби
(
СОVID-19) серед осіб, які проживають або працюють в Інтернаті Училища.

         5. Контроль за виконанням наказу покладається на заступника директора
з навчально-виховної роботи Бондаренко О.С.

 

 

В.о. директора                                                                      Катерина КУХАР